Image Map

12.07.2016

Spring green


Trochę z ciężkim sercem wrzucam to mani, bo zdjęcia są tragiczne, ale trafiłam na taki moment w pogodzie, że wiecznie lało albo było szaro-buro i ciemno i fotki wyszły jak wyszły. 

Próbowałam podratować je i rozjaśnić, ale... I tak na niektórych kolor mojej skóry jest tak ciemny, jakbym co najmniej zmieniła karnację. 

Jednak zdobienie samo w sobie wyszło całkiem fajnie, z resztą Ci, co śledzą mnie na Instagramie widzieli małą zapowiedź ;)

Na większości paznokci użyłam cudnego Barry M w odcieniu Mint Green. Do niego dobrałam niedawno zdobytego Mundziaka w kolorze spring green. Odcienie są identyczne! Stempel wypełniłam (jakżeby inaczej) żółtym Golden Rose, robiąc z całości stemplową naklejkę.











Do wykonania mani wykorzystałam:
Barry M Mint Green 
- Mundo de Unas Spring green
- Golden Rose  60sec express dry 14
Golden Rose Rich Color 76
- Seshe Vite
- płytka  BP-L027

Lipiec zanosi się bardzo deszczowym miesiącem, ale ja się nie poddaję. Letnie kolorki nawet w deszczu prezentują się świetnie ;)

22 komentarze:

  1. Ale letnie kolorki,piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja i ten kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta płytka, wpisuję ją na wishlistę. Mani bardzo ładne, uwielbiam ten odcień zieleni <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Ta płytka to jedna z moich ulubionych :)

      Usuń
  4. ojjj czuję ten ból z braku słońca! ostatnio własnie robiłam zdjęcia cudnego Sophina i nijak nie mogłam go uchwycić zbyt porządnie na zdjęciach. a jak jakiś dzień słoneczny przyjdzie to wychodzi tak, że mam coś do załatwienia i nie ma mnie cały dzień w domu ;-;

    mani wyszło bardzo ładne :) fajnie połączone kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złośliwość natury. Ja wolę słoneczne dni, ale nie zdjęcia w słońcu bo są prześwietlone... Trzeba trafić na dobry moment.

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się to zdobienie :) Powiem Ci, że też miałam taki problem ze światłem, a że wzięłam na siebie (w trakcie roku akademickiego) naukę, pracę i bloga, przez co bardzo późno wracałam, to w ogóle było słabo. Dlatego kupiłam sobie dwie lampy i jedynym moim problemem teraz jest to, że telefon nie zawsze chce oddać kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie zamówiłam lampę, więc zobaczymy jak to będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam na Insta *_* piękne letnie mani :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdobienie :) bardzo podobają mi się żółte akcenty, a mięta to jeden z moich ulubionych letnich (i nie tylko) kolorów <3

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyszło, bardzo mi się podoba połączenie kolorków <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kolor ma ten Barry M. jest bardzo wakacyjny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny ten akcentowany paznokieć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna naklejka :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny kolor na wakacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tam! Trzeba było nic nie pisać, pomyślałybyśmy , że jesteś taka opalona ;) też często mam problem z jakością zdjęć, bo robię je zazwyczaj późnym wieczorem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle tego u Ciebie nie widać ;) zdjęcia zawsze są ładne ^^

      Usuń
  16. mimo Twojego narzekania na zdjęcia, mani mi się niesamowicie podoba <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jednak nie interesują mnie te typu
"sub za sub", "fajny blog, wpadnij do mnie".
Odwiedzam wszystkie osoby komentujące i jeżeli blog przypada mi do gustu
- dodaję go do obserwowanych ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...