Image Map

26.09.2015

TOP 5 lakierów na jesień!

Jesień pełną parą, nie tylko w kalendarzu ale i za oknem. Ostatnie promienie letniego słońca gubią się za chmurami a kolorowe liście spadają pod stopy. Pomimo tego, że bronię się jak mogę i wmawiam pastelom, że ich czas jeszcze nie minął, to trzeba w końcu przyznać, że pora na bardziej jesienne kolory.
Oto moje top 5 ulubionych jesiennych lakierów:

Zacznę od tego, że nie mogło się obejść bez moich ulubionych Golden Rose Rich Color. W tym zestawieniu jest ich aż trzy, co tylko potwierdza moją miłość do tej serii ;)
Przyjrzyjmy się im bliżej:

Golden Rose Rich Color 28

To piękny, burgundowy odcień. Jedna warstwa wpada bardziej w fuksję (na taki wygląda w butelce), jednak wymaga chociaż dwóch warstw do pełnego krycia. Z każdą warstwą nabiera głębi co raz bardziej burgundowego odcienia. Przepięknie wygląda zarówno w wersji błyszczącej, jak i w modnej w tym sezonie - matowej.

Golden Rose Rich Color 113

Niby zwykły szary, a jednak bardzo ładny odcień. Nie za jasny, nie za ciemny. Idealny zarówno solo, jak i pod wzorki. Zwraca uwagę innych i kiedy nosiłam go na paznokciach, często byłam pytana co to za lakier.

Golden Rose Rich Color 115

Nieoczywisty brąz, bardzo ciemny, prawie czarny. Podobnie jak jego burgundowy brat, nabiera głębi i ciemnieje z każdą nałożoną warstwą. Ma piękny odcień gorzkiej czekolady. Wprost krzyczy "użyj mnie" kiedy spadają pierwsze jesienne liście :)

Virtual by Joko Vinyl Mania 75 wild violet

Najpiękniejszy fiolet w mojej kolekcji. W ciemnofioletowej bazie zatopionych jest mnóstwo różowych drobinek, które cudownie mienią się w słońcu. Kolor ciężki jest do uchwycenia na zdjęciach, wychodzi bardziej jak granat, ale udało mi się choć trochę oddać jego kolor. Niestety słońca akurat nie było i drobinki są mało widoczne, To jedyny lakier co do którego nie mam pewności, czy jest nadal w sprzedaży. Kupiłam go kiedyś na wyprzedaży blogowej,ale widziałam bardzo podobne na stoisku Vipery.

Vipera BB 16

Nie mogło zabraknąć nudziaka. Nudziaki nadają się na każdą porę roku. Wybrałam akurat ten, bo ma satynowe wykończenie i chłodny, szarawy odcień. Lakiery z tej serii są świetne i bardzo dobrze kryją.

Podobno w tym sezonie prym będą wiodły maty. Do zmatowienia lakierów użyłam Lovely Matte top coat. O ile nie wszystkie odcienie podobają mi się w tym wydaniu, to muszę przyznać, że burgud wyszedł cudownie!











A dla tych, którzy za matem nie przepadają, lakiery w swoim naturalnym środowisku (bez top coatu) =)









Jaki jest Wasz ulubiony kolor na jesień? Mój to zdecydowanie burgundowy :)

18 komentarzy:

  1. Coś z migoczącymi drobinkami dla mnie. Ale dopóki trwa złota polska jesień, to rudości i różne dziwne złota pchają mi się w ręce. Z tym, że w lakierach mniej, a bardziej w ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej lubię khaki na jesień :) Chociaż nigdy specjalnie nie sugerowałam się tym co modne ani według pory roku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie ten burgund jest nieobliczalny... ile ujęć tyle różnych wersji. Szaraczka chyba mam, a czekoladowy brąz uwielbiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się w wersji matowej - ale przecież na pazurach wszystko da się ze sobą połączyć :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie kolorki idealnie pasują do jesiennych zdobień ;) za nudziakami w sumie nie przepadam, ale burgund lubię nawet bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, to jeden z moich ulubionych kolorów <3

      Usuń
  6. Wszystkie kolorki bardzo przyjemne, ale jednak burgundzik <3 śliczny jest, zwłaszcza w macie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne kolory ;) u mnie pewnie i tak pojawią się jesienią jakieś wesołe odcienie ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy30/9/15 15:08

    Wszystkie kolorki bardzo lubię nosić jesienią na pazurkch ale zdecydowanie z połyskiem;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w tym roku największą ochotę mam na duochromy od Colour Alike, już je nawet powyciągałam z szuflaty i otworzyłam sezon pierwszym z nich. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście top 5 na jesień :P Ja czasami mam faze na iście jesienne kolory,ale mam taką słabośc do kolorowych lakierów, że nawet jak idę z myślą, że kupię jakiś jesienny to i tak wychodzi co innego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj tak, różnie to bywa, znam to^^ ;)

      Usuń
  11. Fajne kolorki, ja jakoś nie ograniczam się i szaleję nawet latem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Te dwa jasne tak, ale pozostała trójka jakoś do mnie nie trafia ;) Mam teraz fazę na nudziaki właśnie, może to dlatego xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje zestawienie do mnie przemawia ;-) Kolory jak najbardziej jesienne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Brązik ładnie wygląda, chyba muszę moje brązowe złotka odkurzyć. A ja się nie daje jesieni! W ciągu ostatniego miesiąca tylko raz miałam ciemny fiolet na pazurkach, a tak to na wesoło! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jednak nie interesują mnie te typu
"sub za sub", "fajny blog, wpadnij do mnie".
Odwiedzam wszystkie osoby komentujące i jeżeli blog przypada mi do gustu
- dodaję go do obserwowanych ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...