Image Map

2.08.2015

Twin mani z Cathią!


Razem z Cathią zrobiłyśmy kolejną odsłonę twin mani :)
 Tym razem również mi przypadło wybranie wzoru, jednak wyglądało to trochę inaczej niż poprzednio.

Zawsze wybierałam wzór a potem druga strona dobierała do niego kolory. Jednak Catha jest szalona i wybrała kolory, zanim ja wybrałam wzór. I oto co wyszło! :)

Biel, fiolet i żółty + wzór kobiet z dzbankami na głowie, zapraszam!


Postanowiłam zrobić naklejki. I o ile naklejka na serdecznym wyszła całkiem spoko, o tyle ta na środkowym już mi się nie podoba. Wzór kobiet kompletnie zginął na tle żółtego, do tego jestem ciapą i przykleiłam go tak krzywo, jakbym miała zaburzenia widzenia xD
I miałam zły dzień, jeśli chodzi o czyszczenie skórek.

Ale jest jedna rzecz, która mi się podoba. Ten piękny wzorek z dołu wzoru (ma sens, prawda?), Użyłam go na pozostałych paznokciach i podoba mi się szczególnie na żółtym kolorze. Żałuję, że wzór nie jest jeszcze szerszy, żebym mogła tego wzorku używać na dłuższych paznokciach.



Jeżeli chodzi o Cathię to się postarała! Jej paznokcie są prześliczne, zobaczcie tylko :
(więcej zdjęć tutaj)



I kilka fotek moich:






Do wykonania mani użyłam:
- Manhattan Matt effect Pineapple
- Golden Rose Rich Color 65
- Golden Rose Rich Color 76
- Mundo de Unas 1 White
- Seshe Vite
- płytka BP-L010


Jakich kolorów użyłybyście do tego wzoru? A może do białego, fioletowego i żółtego dobrałybyście inny wzór z tej płytki? ;)

21 komentarzy:

  1. Anonimowy2/8/15 14:26

    Uwielbiam kosmetyki z GR <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie czekam na tę płytkę :3 jest mega

    OdpowiedzUsuń
  3. ullaalaaa zaskakujesz! bardzo ladne! Podobają mi sie Wasze mani przebardzo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie nam to wyszło! Ten wzorek na dole stempla ma potencjał. Też się zastanawiałam nad jego wykorzystaniem, ale jeszcze nie opanowałam naklejek stemplowych, także musiałam sobie odpuścić :) Można robić twin mani dwa razy z tą samą osobą? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie! Mój projekt, moje zasady xD
      Ale tym razem Ty wybierasz wzór a ja kolory ;>

      Usuń
    2. spoko spoko :D tylko muszę trochę podrasować moją kolekcję płytek :)

      Usuń
  7. Super wyglądają obie propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się taka kolorystyka podoba :) nic bym nie zmieniała

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie się bardzo podobają obie wersje, świetnie sobie poradziłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne ;) fajny pomysł z dodaniem samego paska na niektórych paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie! Nie pomyślałabym, że taki zestaw kolorystyczny może wyglądać tak przeuroczo :) Moja Ty Ciapo, trzeba było napisać, że tak miało być. Krzywo znaczy się. Było zamierzone i już :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta, wzięliby mnie za nienormalną :)

      Usuń
    2. Mary dobrze mówi: trza było powiedzieć, że tak ma być :D

      Usuń
  12. Ale szalejecie dziewczyny! Świetnie Wam to wyszło! W życiu bym tych kolorów nie dobrała do tego stempla, a tu proszę, tak pięknie wyglądają <3 Twin mani rocks!!!!!!! I ta płytka właśnie do mnie leci :D

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się połączenie kolorków :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Alee ładne! :D A płytka wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ciekawy efekt, chociaż wolę migdałki, twoje też nie wypadają gorzej :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jednak nie interesują mnie te typu
"sub za sub", "fajny blog, wpadnij do mnie".
Odwiedzam wszystkie osoby komentujące i jeżeli blog przypada mi do gustu
- dodaję go do obserwowanych ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...