Image Map

14.08.2015

SNSC - Letnie owoce

Kolejny tydzień stemplowego wyzwania przed nami!
Chciałam pogratulować wszystkim dziewczynom, które opublikowały swoje prace w zeszłym tygodniu - jesteście genialne!
W blogosferze zrobiło się kolorowo i palmowo :)

W tym tygodniu letnie owoce. Wiem, że wiele z Was nie miała odpowiedniego wzory, ale świetnie sobie poradziłyście, aby to obejść ;)
Nie zapomnijcie dodać swojego posta do linków w LinkInz, aby wszyscy łatwo mogli dotrzeć do Waszej pracy!

Dla mnie ten tydzień był okropny. Za każdym razem, gdy malowałam paznokcie lakiery okrutnie bąbelkowały i ciężko było nimi ładnie malować. Top z Seshe vite dał mi w tym zdobieniu popalić. Nie dość, że okropnie zgęstniał, to jeszcze rozmazał truskawki (poziomki?) i zostawił miliardy bąbelków, co niestety widać na zdjęciach ;( Chyba nadszedł jego koniec i skończy w koszu...

Jako bazy do zdobienia użyłam cudownego odcieniu pastelowej zieleni od Sally Hansen. Trzy paznokcie ostemplowałam morskim Mundziakiem i wzorem liści, natomiast na dwa pozostałe zrobiłam naklejki stemplowe używając wzoru truskawek. Pokolorowałam listki, kwiatki i same owoce. Przyklejanie na paznokcie odbyło się nawet bezwypadkowo (jak nie u mnie), ale całość zniszczył top (jak wspomniałam wyżej)...
No trudno, mam nauczkę.

Truskaweczki nosiło mi się mega dobrze. Żałowałam, ze nie zrobiłam ich na wszystkich paznokciach, ale zajęło by mi to wieki! Na paznokcie z 4 naklejkami poświęciłam chyba z dwie godziny ;)









Do zrobienia mani wykorzystałam:

  • - będą jutro ;)



A tak wyglądają prace innych!


30 komentarzy:

  1. Jakie urocze truskaweczki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh widze, że praktycznie każda z nas miała problemy z malowaniem przez te upały.... ale robi się trochę chłodniej więc może następny tydzień pójdzie lepiej.... Mani cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję, bo już straciłam nadzieję widząc te bąble...
      A na przyszły tydzień już się cieszę!

      Usuń
  3. Truskaweczki są bardzo apetyczne ;) Mam to samo z topami, nawet lakiery jakoś dają radę , noo oprócz białych, ale topy masakra , same bąble

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, ale co się dziwić? My też w takie upały nie funkcjonujemy normalnie ;)

      Usuń
  4. Urocze te pazurki. L) jak tylko podszkkolę się w stemplowaniu i będę miała więcej płytek - dołączam sie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Uff! A już się bałam, że nie zdążysz! Zaś truskawki jak żywe, jeszcze z tymi kwiatkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posta miałam gotowego, ale nie zdążyłabym wrócić do domu, żeby uzupełnić te lakiery, więc na razie jest bez :)

      Usuń
  6. też miałam robić truskawy, ale w końcu padło na ananasy ^^ uroczo wyglądają te Twoje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze, bo Twoje ananaski są genialne!

      Usuń
  7. świetnie wyszły, upał fakt troche przeszkadza, ja zazwyczaj maluję albo w łazience pazurki, albo już wieczorkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo przeciwności losu wyszło super! I bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mówię Ci, kup nowy Seche Vite! Mnie na szczęście - tfu, tfu, odpukać - problemy z top coatem omijają, więc nie mogę narzekać. Cudne poziomeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie stać mnie, kupuję hybrydy! xD

      Usuń
    2. No ja też, tylko nie wiem kiedy xD Na razie tworzę listę kolorystycznych marzeń ;p

      Usuń
    3. Ja juz mam, na razie same Semilaci ale lista jest. Potem bd kompletować Indigo.

      Usuń
  10. Truskawki wyglądają bardzo ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam, mniam super wygląda, smakowo:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze pazurki, poziomki wyszły ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo spodobały mi się te "kreski" z blaszki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega urocze są te truskawy :D A lakierów zgęstniałych to nie wyrzucaj - rozcieńcz xd Seche czy każdy inny lakier mi zawsze gęstnieje tak przy końcu butelki ale rozcieńczalnik nadaje im drugą młodość, szkoda by mi było wyrzucać :D i czy dobrze zrozumiałam że rezygnujesz z lakierów i idziesz w hybrydy? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie rezygnuję z moich lakierków!
      Hybrydy będą robiła znajomym, rodzinie, koleżankom ;)

      Usuń
    2. Ja też używam rozcieńczalnika. Lakiery jak nowe :)

      Usuń
  15. Słodko to wyszło.
    Gdzie znajduje sie harmonogram jaki tydzień stemplowania i gdzie mozna sie pokazac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak klikniesz w baner boczny to przeniesie Cię do posta ze wszystkimi informacjami :)

      Usuń
    2. Dzięki mam :) Paznokcie schną i może dziś się coś pojawi :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jednak nie interesują mnie te typu
"sub za sub", "fajny blog, wpadnij do mnie".
Odwiedzam wszystkie osoby komentujące i jeżeli blog przypada mi do gustu
- dodaję go do obserwowanych ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...