Image Map

13.08.2015

Ciekawska trzynastka: nieznane marki płytek, które zachwycają!

Każda ze stemplomaniaczek zna największe marki produkujące płytki. Wśród nich znajdziemy: MoYou London, Pueen, B. Loves Plates, Born Pretty Store, UberChic Beauty, Messy Mansion czy Bundle Monster.
Dzięki niskim cenom, znana jest znakomita większość płytek oferowanych na Aliexpress.



A co z płytkami, które są mniej dostępne, często wysyłka do Polski nie jest możliwa?
Postanowiłam wyszukać kilka przepięknych propozycji.
Od razu ostrzegam osoby podatne na fascynację połączoną z automatycznym kupowaniem! To może kosztować Was więcej niż płytka z BPS za 5$.

Zacznijmy więc, najlepiej od moich faworytów:








BBF Plates
Firma ma w swojej ofercie dużo płytek, jednak to te bajkowe i zwierzęca urzekły mnie najbardziej. Uwielbiam bajki Disneya, kocham Frozen a wzór jelonka pod drzewem jest cudowny! Mogłabym mieć je wszystkie!
Cena: 7,50 $
Dostępność: BBF Nailart
+ za 14$ można zaprojektować swoją własną płytkę! marzenie <3


 *

Chez Delaney 
Czy Wy widzicie te zebry, słonie, pandy i cudowne łapacze snów?! Te dwie płytki bardzo mnie urzekły. Za tą zwierzęcą mgłabym oddać wiele swoich płytek ;)

Cena: 6,90 
Dostępność: Chez Delaney

*


MJ  Image Plate
W ofercie jest mnóstwo pięknych płytek. Upodobałam sobie szczególnie tę, bo wzory są mega piękne. Soczyste, letnie owocki! Ogromny wzór ananasa w trzecim rzędzie będzie mi się śnił po nocach 

Cena: 18 $
Dostępność: My online shop

*



Fab Ur Nails
Płytki są przepiękne, ale i cena adekwatna. Wzory są idealne, do kolorowania, tylko odbijania, do wszystkiego. Ta kobieta niosąca serce, ohhh - kocham!

Cena: 16.50 $
Dostępność: Fab Ur Nails

*

DRK 
Płytki o różnej wielkości, zróżnicowane cenowo. Wzory z tej bardzo przypadły mi do gustu, są świetne!

Cena: 6.50 $
Dostępność: DRK Nails

*

Topatopa
Nazwa iście egzotyczna, wzory na płytce również. Flamingi i ananasy są genialne, prawda?

Cena: 2,75 
Dostępność: Topatopa

*

Stamaholics
Żółwiki i delfinki są mistrzowskie. Już widzę zdobienie z tymi wzorami!

Cena: 5,20 
Dostępność: Stamaholics

*

Płytka no name z Aliexpress.
Zakochałam się w niej już dawno temu, ale jakoś do tej pory nie mogę się zebrać w sobie i ją zakupić. Pluto, Kłapouchy, Minnie i Mickey są wzorami, które przykuły mój wzrok najbardziej :)

Cena: 6-9$
Dostępność: Aliexpress

*


JV?
Znalazłam tę płytkę w grafikach google, jednak nie odnalazłam strony, na jakiej można by ją kupić.
Wzór całujących się myszek i ten komiks są mega. Ktoś wie, skąd jest ta płytka?

*
To by było na tyle, pokazałam wszystkie płytki, które z chęcią bym przygarnęła, gdyby były bardziej dostępne (wysyłkowo lub cenowo).

Która z powyższych płytek spodobała Wam się najbardziej?
A może znacie jakąś mało znaną i mało dostępną firmę, która robi fantastyczne płytki?


27 komentarzy:

  1. No plytki piekne, wszystkie bym chciala tylko skad na to brac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, skąd na to wszystko brać? ;)

      Usuń
  2. BBF Plates totalny czad!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post! nawet nigdy mi się nie obiły o uszy nazwy tych firm. a można znaleźć prawdziwe cukieraski! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten wielki ananas rzeczywiście robi wrażenie :)
    Cudne płytki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Również się zakochałam w tej płytce no name z Aliexpress <3 jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Część z tych firm znam już ze słyszenia, a część jest nowością

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, każda jest wyjątkowa i chce się wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Płytki są bardzo ładne, ja najbardziej ubolewam, że w Polsce nie ma tak fajnych płytek. A jak już są to ich ceny są kosmiczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam fazę niedawno na płytki różnych egzotycznych firm, ale jak już napaliłam się na wzorki to okazywało się, że niestety mnie na to nie stać :D także zaprzestałam poszukiwań xd Z Twoich szperań najbardziej podoba mi się chyba ta z żółwikami <3 ja się zachwycam płytkami Pet'la Plate np tymi: http://www.lacquerlockdown.com/2015/07/hot-off-stamping-press-petla-plate.html
    albo:
    http://www.lacquerlockdown.com/2014/07/hot-off-stamping-press-petla-plate.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze znam ich płytki :)
      Są dostępne w sklepie Nailland, jak Amethyst będzie organizowała kolejne zakupy tam to skuś się na płytki ;)

      Usuń
    2. 8 euro za płytkę, dlatego zaprzestałam poszukiwań xd

      Usuń
    3. Chciałam zaznaczyć, że 8 Euro to mniej więcej tyle samo co 5 Funtów a tyle już płaciłaś za MoYou London ;P

      Usuń
    4. Super post. Matko jakie cuda... Mogę sobie tylko powzdychać ehh...

      Usuń
    5. chciałam zaznaczyć, że w moyou podobała mi się tylko jedna a tu przynajmniej z 10 xd

      Usuń
  10. te bajkowe i owocowe najbardziej mi się podobają ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o takich firmach, ale płytki czaderskie ;) zwłaszcza te z postaciami z bajek ;) ależby piękne naklejki z nich wychodziły ;) wszystkie bym przygarnęła z chęcią ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O jeżuuuuu,ale piękności, tylko tyle kasy to by mi szkoda bylo:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, piękności co? Jeszcze na same płytki można uzbierać ale płacić często ogromne sumy za przesyłkę to już nieporozumienie ;<

      Usuń
  13. Wszystkie przepiękne! Zakochałam się w nich! Kolejne marzenie! :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ajjj, tyle pięknych płytek, np. Fab Ur Nails :) Mnie ostatnio kuszą płytki Dashica: http://www.dashicabeautyshop.nl/nl/stamping-nail-art/dashica-big-sdp-image-plates/

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak niektóre są na prawdę piękne choć koniecznie chciałabym zobaczyć niektóre z nich w akcji, niestety nie wszystko co wygląda dobrze na płytce takie jest też na paznokciach. Myślę, że wktórce jeszcze jedna firma zabierze się za robienie płytek ^^ o ile wszystko pójdzie jak po tzw. maśle :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co wiesz, co wiesz? Powiedz coś więcej! ;)

      Usuń
  16. Łał, te płytki są przecudowne, zwłaszcza bajkowe z BBF mnie zachwyciły <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jednak nie interesują mnie te typu
"sub za sub", "fajny blog, wpadnij do mnie".
Odwiedzam wszystkie osoby komentujące i jeżeli blog przypada mi do gustu
- dodaję go do obserwowanych ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...