Image Map

22.05.2015

Wibo Granite Summer 5


Ten lakier mówi sam za siebie. Nie powinnam tu nic pisać, tylko odesłać Was do zdjęć... Ale niech będzie. Dla tych, co potrzebują dziennej dawki poustawianych obok siebie literek ;)


Jak wiecie, ostatnio straciłam czubki migdałków na bilardzie. Żeby nie tracić zbytnio długości, postanowiłam je trochę zaokrąglić, zamiast na siłę opiłowywać w migdałki. Tak też wyglądają całkiem ok. Ponoszę pewnie jakiś czas i wrócę do migdałków ;)


Co do lakieru - jest cudowny! Jak każdy piasek bardzo łatwo się nakłada. W zasadzie jedna grubsza warstwa by starczyła, ale ja wolę dwie cieńsze. Lakier szybko wysechł. Ma piaskową fakturę jednak inną od piasków Golden Rose. Tam tych drobinek jest mniej i są bardziej ostre. Tutaj jest ich więcej i są delikatniejsze.

Kolor jest świetny - pastelowy niebieski z granatowymi i pomarańczowymi drobinkami. Pierwsze zdjęcie jest w cieniu i najlepiej oddaje kolor lakieru. Słońce nieco za mocno go rozjaśniło na pozostałych zdjęciach.

Co do trwałości - noszę go już któryś dzień i jest w nienaruszonym stanie. Końcówki lekko starte, ale nawet tego nie widać. Także pędzelek przypadł mi do gustu - szeroki, dzięki czemu za dwoma pociągnięciami mamy już pomalowany paznokieć.

Jedyne co jest odstraszające to zmywanie. Trzeba mieć albo dużo cierpliwości, albo podkraść trochę folii aluminiowej =]

Fankom piasków i pastelowych kolorów mogę szczerze polecić.









Kolor: 5/5
Krycie: 5/5 
Trwałość: 5/5
Pędzelek: 5/5
Zmywanie: 2/5

Cena: około 7-9 zł

23 komentarze:

  1. Też jestem jego wielką fanką <3 i mój zmywa się bez problemu, więc albo ja trafiłam na "łatwy" egzemplarz albo Ty na problematyczny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mój tak łatwo nie ustąpił i całe palce miałam w drobinkach...

      Usuń
  2. Śliczny lakier, ale z nazwą bym się kłóciła :D preferuję grudkowe na zimę!

    hairoutine.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na mnie lakier wywar ogromne wrażenie, bardzo ładnie prezentuje się na pazurkach a do tego ten kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy22/5/15 11:38

    Wygląda bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny, muszę zakupić któryś kolor z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmywanie takich lakierów doprowadza mnie do szału :) świetny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię granitowe i cukrowe lakiery, ale kolory letniej edycji jakoś do mnie nie przemawiają :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go i czeka na przetestowanie. :)
    Wygląda pięknie, na lato idealny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolor, choć nie przepadam za tym wykończeniem :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam 2 lakiery z tej serii Summer i jestem zachwycona wykończeniem *.* Muszę przyznać, że ta standardowa linia Granite jest gorsza - przynajmniej na moich paznokciach trzyma się nieporównywalnie krócej. No i zmywanie faktycznie nie jest najprzyjemniejszą czynnością, ale może warto zamówić te plastikowe (silikonowe?) cudaki z Aliexpress zamiast bawić się z folią? Ja i tak nigdy nie zmywam na folię, ale nad tym wymysłem chińskiej techniki chyba się zastanowię :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogromnie podoba mi się struktura lakieru i jego kolor(y). Szkoda, że ze zmywanie tego typu lakierów jest zawsze tyle zachodu...

    OdpowiedzUsuń
  12. kusząca, ale nie próbowałam bo nie jest przeznaczona dla suchej skóry, którą ja posiadam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten sam kolorek :) poszłam do sklepu z zamiarem kupienia zielonego,a wyszłam z niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie po zielonym nie było już śladu...

      Usuń
  14. Fajnie ten lakier wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziwne, bo ja nie miałam jakiś większych problemów ze zmywaniem. A wygląda rzeczywiście bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się trochę namachalam. Te drobinki były wszędzie ;)

      Usuń
  16. Świetne są te nowe lakiery od Wibo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy on jest. Niby brzydki, a ładny. ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jednak nie interesują mnie te typu
"sub za sub", "fajny blog, wpadnij do mnie".
Odwiedzam wszystkie osoby komentujące i jeżeli blog przypada mi do gustu
- dodaję go do obserwowanych ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...