Image Map

11.05.2015

Laces - stemplowanie z Lorą #2


W drugim tygodniu stemplowania z Lorą nie mogłam się oprzeć. Musiałam użyć lakieru z ostatnich zakupów, którego byłam najbardziej ciekawa.

Zazwyczaj koronki występowały u mnie w takim samym wydaniu: nudziak + czarna koronka, co możecie zobaczyć tu i tu ;)

Tym razem postawiłam na pastelowy niebieski i biel. I zmieniam zdanie. Koronka może wyglądać świetnie nie tylko w wydaniu nude i czerni.


Jako bazę, nałożyłam cudowny niebieski Sally Hansen Xtreme Wear 240 Babe Blue. Niestety nie mam pojęcia, co się stało z shimmerem, który widać w buteleczce. Po nałożeniu lakieru na paznokcie shimmer wyparował, ogromna szkoda! Muszę przyznać, że pod względem konsystencji ten lakier nie jest moim faworytem... Jest gęsty, choć w miarę równomiernie się rozkłada. Ma tendencję do bąbelkowania, więc trzeba uważać przy nakładaniu. Kryje po dwóch warstwach.

Do stempli użyłam płytki BP-02 oraz białego Mundo de Unas, który na szczęście zaczął ze mną współpracować. Wystarczyło mu towarzystwo zmywacza bez acetonu i porządne wymieszanie przed użyciem :)

Na koniec zmatowiłam wszystko topem z Lovely. Coś czuję, że w najbliższym czasie nie rozstanę się z matowymi paznokciami - efekt jest świetny a top nie rozmazuje wzorków przy malowaniu. Ideał!











Do zrobienia mani użyłam:
- Sally Hansen Xtreme Wear 240 Babe Blue
- Mundo de Unas 1
-Lovely Matte Top Coat
- płytka BP-02

Prace innych dziewczyn możecie zobaczyć tutaj:

38 komentarzy:

  1. Super koroneczka! Uwielbiam niebieski, kocham koronki na paznokciach, więc mani jak dla mnie malowane!
    Cieszę się niezmiernie, że udało ci się "wytresować" swojego białego Mundziaka i przestał brykać! Ja właśnie zauważyłam, że jaśniejsze Mundo są bardziej narowiste, niż te ciemne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, jednak posiadanie dobrego białego lakieru do stempli jest świetne!

      Usuń
  2. Jasne, że nie! Nigdy nie próbowałaś czerwonej koronki? Potrafi zaczarować nie jedną osobę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakoś nie przepadam za czerwonym kolorem. Masz może jakieś zrobione przez siebie zdobienie z czerwonymi koronkami? ;>

      Usuń
  3. Spodobał mi się w buteleczce, a na paznokciach jeszcze bardziej :) Ogólnie podoba mi się motyw białej koronki z pastelową bazą - polecam jakiś limonkowy zielony czy coś takiego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejuuu jak sie na ten mani przyjemnie patrzy, cudny! Szukam właśnie tego błeękitu od SH, jak nie przepadam za niebieskim tak ten mnie oczarował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie przepadam za niebieskim, ale ten i Barry M Blueberry kupiły moje serce :)

      Usuń
  5. muszę po prostu muszę w końcu kupić stempelek i blaszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koronki są w czołówce moich ukochanych paznokciowych motywów :)) pięknie wystemplowane i połączone kolorki :) subtelnie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdobienie aż nie mogę się napatrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za koronkami nie przepadam, ale podoba mi się Twoje mani <3 śliczny jest ten kolorek od sally <3 no i cieszę się, że Mundziak podjął współpracę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak ja się cieszę, jaki zaciesz miałam jak zaczął odbijać! Jak dziecko w sklepie z cukierkami :)

      Usuń
  9. aaaaa! cudnie ♥ moje ulubione połączenie kolorystyczne!
    jak dobrze,że zakupiłam babe blue podczas promocji..jest piękny :D a ostatnio też polubiłam się z matowym wykończeniem, nawet z tym samym topem z Lovely:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nudziak + czarna koronka zawsze fajnie wygląda, ale tak jest ciekawiej ; ten niebieski kolorek jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  11. <3 jestem zachwycona zdobieniem!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne <3 Te delikatne kolorki są po prostu boskie! Ja niestety ten tydzień musiałam odpuścić, nie mam żadnej koronki na płytkach :( Dopiero muszę się w jakąś zaopatrzyć

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie bardzo dobrze odbija się biały stempel

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie to wygląda! Na żywo miałam wrażenie, że to jakiś piasek z Wibo :D Jesteś szalona, że wyrabiasz z dwoma projektami stemplowymi, ja ostatnio na nic nie mam czasu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, też to odczuwam, głównie dlatego, że muszę robić stemple pod tematy danych tygodni a nie takie, jak chcę ;)

      Usuń
  15. no pięknie! Elegancka koronka :) I ten błękit mmm super

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny efekt! a kolor SH prześliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. really nice mani, and i like this baby blue color :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba, bo jest taki gustowny i kobiecy a jednocześnie delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ostatnio takie rozbielone błękity, bądz baby blue to moje ulubione kolory, 3 stylizacje juz czekaja na swoja kolej jesli chodzi o posty na blogu ;) zakupiłam podobny kolor z Vipery i z MissX ( poniewaz Pillow Talk z Rimmel sie prawie mi skonczył) nawet aktualnie mam na paznokciach połączenie błękitu z biela i wygląda mega, choc moj biały do stempli z bps jest bardziej transparentny, ale wygląda tez uroczo. Pieknie prezentuje sie Twoja koronka. Jestem kupiona! ;) muszę zrobić takie samo! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rób! Chętnie zobaczę je w Twoim wydaniu :)

      Usuń
  21. aaale piękne ;) Muszę się chyba skusić na jakiś zestaw do stempli ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdobienie, dzięki temu niebieskiemu lakierowi stało się bardzo delikatne :) Mam taką samą płytkę, muszę w końcu jej użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chcę takie cudeńko u siebie na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic trudnego, wystarczy zakupić blaszkę i stempel ;)

      Usuń
  24. jestem pod wrażeniem, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też myślałam, że jak koronka to tylko biel/ nude i czerń, a tu taka piękna niespodzianka :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jednak nie interesują mnie te typu
"sub za sub", "fajny blog, wpadnij do mnie".
Odwiedzam wszystkie osoby komentujące i jeżeli blog przypada mi do gustu
- dodaję go do obserwowanych ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...