Image Map

15.01.2015

Ain't it funny? Life 09

Zakochałam się w tych kropkach od pierwszego wejrzenia!

Nie często chodzę do SuperPharmu. Jakoś nie potrafię tam nic dla siebie znaleźć. W rezultacie odwiedzam go sporadycznie.
Ostatnio, szukając zalotki, której notabene w SP nie znalazłam, wpadłam na koszyczek z lakierami Life. Ten był pierwszy, który wzięłam do ręki i to z nim wyszłam.

Dzięki niemu, zarówno Wy, jak i ja możemy odpocząć od stempli, które maltretuję ostatnio non stop.

Lakier Life 09 to malutka buteleczka, w której znajduje się 5,5 ml przezroczystej bazy. W niej spokojnie pływają sobie kropki w 2 rozmiarach (duże i małe - tylko czarne) i 4 kolorach: czarnym, niebieskim, zielonym i pastelowym pomarańczowym.

Niestety, mimo wielu prób, nie udało mi się zrobić satysfakcjonującego zdjęcia drobinek w buteleczce, dlatego posłużę się zdjęciem mojej kochanej Mary. Jej zdobienie z tym lakierem możecie zobaczyć tutaj :)

http://daisydesire.blogspot.com/

"Kropki" to tak naprawdę sześciokąty, ale widać to tylko z bliska. Wydobywają się z buteleczki w przyzwoitej ilości (na paznokciach mam 2 warstwy). Rozkładają się w miarę równomiernie, nie musiałam żadnych kropek dokładać sondą, nie zbierały mi się też jedynie na końcach paznokci.
Nie odstają na paznokciu, nie zahaczają o ubrania ani o włosy.

Kropki nałożyłam na 2 warstwy Sensique Strong &Trandy Nails w kolorze 145.
Na koniec nałożyłam top matujący z Pierre Rene Matt Finish.

Nie mogę przestać się uśmiechać, jak widzę te cudne, kolorowe kropeczki ;)






Kolor: 5/5
Krycie: -/5 nie będe oceniać, w końcu to top :) 
Trwałość: 5/5
Pędzelek: 5/5
Zmywanie: 2/5 - schodzi metodą "na folię" ;)

Cena: około 3-5 zł

Jak Wam się podoba?

21 komentarzy:

  1. śliczny jest <3 uwielbiam tego typu toppery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny, kolorki ma świetne :) a jak dodać cenę, to już w ogóle rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! Świetny jest ten top! I matowe wykończenie jeszcze bardziej mi się podoba w tym mani :) Muszę sobie odgapić takie cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, można szybko i łatwo odmienić nudny lakier ;) Chętnie zobaczę go w Twoim wykonaniu ;)

      Usuń
  4. Piękny kształt paznokci :) bardzo ładne zdobienie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku, jakie one są śliczne te drobinki, bardzo ładnie wyglądają na takich odcieniach nude <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to nie nude, to taki specyficzny szary z domieszką brązu ;)

      Usuń
  6. Wow, jak on świetnie wygląda na takie bazie! Muszę go na nowo zacząć męczyć, ale niestety zgęstniał i chyba najwyższa pora na zakup rozcieńczacza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh nie! Po jakim czasie gestnieje?
      Alternatywą jest nakładanie sondą kropek na bezbarwny lakier, ale to mnóstwo zabawy.

      Usuń
    2. Oj, to już bym wolała kupić nową buteleczkę :D A swoją drogą, nakładałaś brokatowce gąbeczką? Ja kiedyś testowałam i w przypadku tych upierdliwych, które nie chcą rozkładać się równomiernie rzeczywiście trochę pomaga :D

      Usuń
    3. Pierwsze słyszę, napewno spróbuję! =*

      Usuń
  7. Dziękuję ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne kolorki,paznokcie masz naturalne ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są te kropkowe lakiery :) Ten też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jednak nie interesują mnie te typu
"sub za sub", "fajny blog, wpadnij do mnie".
Odwiedzam wszystkie osoby komentujące i jeżeli blog przypada mi do gustu
- dodaję go do obserwowanych ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...