Image Map

10.12.2014

Black Roses

*Usunęłam przez przypadek ten post, więc publikuję raz jeszcze ze wsteczną datą*

Połączenie bieli i czerni jest jednym z moich ulubionych. Jest uniwersalne, estetyczne i ponadczasowe.

Zauroczona różyczkami, z blaszki XIUA-31 (którą znajdziecie w poprzednim poście), postanowiłam wykonać z nimi kolejne zdobienie.

Wzory i tym razem odbijały się świetnie, w co nadal nie mogę uwierzyć, patrząc na cenę płytki.


Jako bazę użyłam białego lakieru Sensique Strong & Trendy Nails o numerze 101. Niestety nie jest to biel idealna, której (mam wrażenie) poszukuje każda paznokciowa bloggerka ;)
Do pełnego krycia potrzeba 3-4 warstw. Ja nałożyłam 3 cienkie i jeśli chciałabym nosić lakier solo, musiałabym dodać jeszcze jedną warstwę. Jednak 3 warstwy pod wzorki zupełnie wystarczyły.

Do stemplowania użyłam niezawodnego Golden Rose Rich Color 35.
Aby zabezpieczyć wzorki, nałożyłam bezbarwny lakier z Safari oraz wysuszacz Golden Rose Quick Dry Top Coat.






P.S. Obiecuję, że następnym razem nie będzie już motywów kwiatowych! ;)

2 komentarze:

  1. Artystka! Niniejszym pobiłaś mój przypadek z usunięciem Twojego komentarza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba, mi zawsze coś musi pójść nie tak xD

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jednak nie interesują mnie te typu
"sub za sub", "fajny blog, wpadnij do mnie".
Odwiedzam wszystkie osoby komentujące i jeżeli blog przypada mi do gustu
- dodaję go do obserwowanych ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...